Denizlispor'da 3 Puan Sevinci Yaşanıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Denizlispor'da 3 Puan Sevinci Yaşanıyor

Denizlispor\'da 3 Puan Sevinci Yaşanıyor
11.11.2013 12:26  Güncelleme: 08:25

PTT 1. Ligde mücadele eden Denizlispor, deplasmanda alınan Kahramanmaraşspor galibiyetinin sevincini yaşıyor.

Denizlispor'da deplasmanda alınan 3 puanın sevinci yaşanıyor.

PTT 1. Lig'de mücadele eden Denizlispor'da deplasmanda alınan Kahramanmaraşspor galibiyetinin sevinci yaşanıyor. Teknik direktörlüğe Yusuf Şimşek'in getirilmesinden sonra daha farklı bir oyun ortaya koyan yeşil-siyahlı takım, aldığı bu galibiyetle puanını 14'e çıkarırken, ligde de 13'üncü sıraya yükseldi.

Kahramanmaraşspor karşılaşmasının ligin alt sıraları için çok önemli olduğunu belirten Denizlispor antrenörü Ümit Turmuş, "İlk yarıda Kahramanmaraşspor bize göre daha etkiliydi. Bu etki bizim biraz telaşlı olmamızdan ve rakip baskı yapmadan kaybettiğimiz toplardan kaynaklandı. Devre arası bu hataları konuştuk ve ikinci yarı takımımız arzu ettiğimiz, Denizlispor'un klasik 6 maçtır oynadığı oyun şekline döndü. Bu şekille de maçı kazanmasını bildik. İlerleyen haftalarda daha da iyi oynayarak üst sıraları zorlayacağız. Tüm futbolcularımı kutluyorum" dedi.

Öte yandan milli maç nedeniyle lige bir hafta ara verilmesinin ardından Denizlisporlu futbolculara Perşembe gününe kadar izin verildiği bildirildi. - DENİZLİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Denizlispor'da 3 Puan Sevinci Yaşanıyor - Son Dakika


Advertisement