Evinde Kaybetmeyen Takım - Son Dakika
Son Dakika Logo

Evinde Kaybetmeyen Takım

Evinde Kaybetmeyen Takım
01.03.2016 15:09

Fenerbahçe bu sezon Süper Lig'de oynadığı 12 maçı da kaybetmedi.

Fenerbahçe bu sezon Süper Lig'de oynadığı 12 maçı da kaybetmedi. Fenerbahçe böylece iç sahada bu sezon maç kaybetmeyen tek takım konumunda bulunuyor. Fenerbahçe bu sezon sahasında oynadığı 12 lig maçında 10 galibiyet 2 beraberlik aldı ve 32 puan topladı. Beşiktaş ise bu sezon Süper Lig'de deplasmanda ilk kez kaybetti. Beşiktaş bu sezon Süper Lig'de ev sahibi olmadığı 10 maçta 7 galibiyet alırken 2 kez berabere kaldı 1 kez kaybetti.

11 kez rakiplerine geçit vermedi

Fenerbahçe sahasında 2-0 kazandığı Beşiktaş maçıyla sezon genelinde (Süper Lig) 11.kez bir mücadeleyi gol yemeden bitirdi. Fenerbahçe böylece ligin en çok gol yemeden maç bitiren (clean sheet) iki takımından biri oldu. (diğer takım Akhisar Belediyespor)

Kaynak: Sporcope.com

Son Dakika Spor Evinde Kaybetmeyen Takım - Son Dakika


Advertisement