Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, basketbolda derbi galibiyetinin ardından teşekkür mesajı yayınladı.
Galatasaray Liv Hospital'ın Beko Basketbol Ligi'ndeki derbide Fenerbahçe Ülker'i 72-62 yendiği maçtan sonra, internet sitesinde yer alan mesajında Aysal, şu ifadeleri kullandı:
"En şanssız dönemimizde verdikleri destekle örnek bir profil çizen taraftarımıza, eşsiz Galatasaraylılık ruhunu sahaya yansıtan takımımıza ve teknik ekibimize tüm camiamızı bir kez daha gururlandırdıkları için teşekkür ederiz."
Son Dakika › Spor › Aysal'dan Teşekkür Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.