Aysal'dan Teşekkür Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aysal'dan Teşekkür Mesajı

Aysal\'dan Teşekkür Mesajı
09.12.2013 23:53  Güncelleme: 10:34

Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, basketbolda derbi galibiyetinin ardından teşekkür mesajı yayınladı.

Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, basketbolda derbi galibiyetinin ardından teşekkür mesajı yayınladı.

Galatasaray Liv Hospital'ın Beko Basketbol Ligi'ndeki derbide Fenerbahçe Ülker'i 72-62 yendiği maçtan sonra, internet sitesinde yer alan mesajında Aysal, şu ifadeleri kullandı:

"En şanssız dönemimizde verdikleri destekle örnek bir profil çizen taraftarımıza, eşsiz Galatasaraylılık ruhunu sahaya yansıtan takımımıza ve teknik ekibimize tüm camiamızı bir kez daha gururlandırdıkları için teşekkür ederiz."

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Aysal'dan Teşekkür Mesajı - Son Dakika


Advertisement