Gençlerbirliği Kulübü, koronavirüs testlerinin negatif çıkmasının ardından kampını sonlandırarak çalışmalara başladı. Sabah ve akşam olmak üzere farklı oyuncu grupları ile antrenmanlarına başlayan Başkent ekibi, koşu ve koordinasyon hareketleri ile gerçekleştirdiği antrenmanlarda sosyal mesafe kurallarına dikkat etti. Akşam saatlerinde yapılan çalışmalar sırasında ise tesislere giren kedi renkli görüntülerin oluşmasına sebep oldu.
Son Dakika › Spor › Gençlerbirliği antrenmanlara başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.