Kuyt: "En iyi olduğumuzu gösterdik"
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Beşiktaş derbisi sonrası yönetici arkadaşları ile birlikte yaklaşık iki saat boyunca televizyonlardaki spor programlarını izledi.
Karşılaşma içinde taraftarların da büyük tepkisini çeken hakem yönetimi konusunda yapılacak değerlendirmeleri merak eden Yıldırım hiç vakit kaybetmeden koltuğun başına geçti. Yorumcuların hakem Cüneyt Çakır'ın verdiği kararlara yönelik fikirlerini büyük bir dikkatle dinleyen Yıldırım'ın çevresine "Hakem bizi yaktı. Hataları üç puanımıza mal oldu. Kuyt'ın kaleci Tolga ile beraber çıktığı hava topu, Hakan Şükür'ün Belçika'ya attığı golden daha temiz. Mustafa Pektemek'in pozisyonu için hangi hakemi getirirseniz getirin, kesin penaltı çalar. Cüneyt Çakır'ın gözünün önünde oldu. Nasıl penaltı çalmaz, anlamak mümkün değil" ifadelerini kullandığı öğrenildi.
Son Dakika › Spor › 'Hakan Şükür'ün Golünden Temizdi' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.