Ligdeki Varlığımızı Hissettirdik" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ligdeki Varlığımızı Hissettirdik"

Ligdeki Varlığımızı Hissettirdik"
26.02.2014 17:16

Trabzonspor Antrenörü Kaynak: "Gençlerbirliği galibiyetiyle moral bularak, ligdeki varlığımızı hissettirdik"

Erkekler Hentbol Süper Lig'de sahasında Gençlerbiriği'ni 32-27 yenen Trabzonspor'un antrenörü Ahmet Kaynak, rakipleri karşısında aldıkları galibiyetle moral bularak, ligdeki varlıklarını hissetirdiklerini söyledi.

Kaynak, ligde sezonun ilk galibiyetini elde ettiklerini belirterek, "İlk maçımızı kaybetmiştik. Galibiyete ihtiyacımız vardı. Kazandığımız için mutluyuz" dedi.

Oyuncularının kazanmak için ellerinden geleni yaptığını ifade eden Kaynak, şunları söyledi:

"Sezonu erken açamamış, lige iyi bir başlangıç yapamamıştık. Bu nedenle Gençlerbirliği maçı bizim için ayrı bir önem arz ediyordu. Kazanmaktan başka çaremiz de yoktu. Biz kazandıkça motivasyonu artan bir ekibiz. Bu maçı kazasız atlattığımız için mutluyuz. Gençlerbirilği galibiyetiyle moral bularak, ligdeki varlığımızı hissettirdik. Maçta oyuncularım her şeyin en iyisini yaptı. Herbirini göstermiş oldukları performanstan dolayı kutluyorum. Bu galibiyet bizim için bir başlangıç oldu. Böyle devam edersek kazanamayacağımız maç olmaz."

Kaynak: TotemSpor.Com

Son Dakika Spor Ligdeki Varlığımızı Hissettirdik' - Son Dakika


Advertisement