Takımın en faydalı, en çalışkan isimlerinden biri olsa da Teknik Direktör İsmail Kartal tarafından son tercih olarak düşünülen Webo geride kalan 23 haftanın değerlendirmesini yaparken çok samimi ve içten konuştu.
“Benim oynamaya ihtiyacım var. Oynamak istiyorum” diyerek formaya olan özlemini dile getiren Webo, “Peki bu durumu, düşüncelerini hocanla paylaştın mı?” sorusuna, “Hayır. Sonuç olarak patron İsmail Kartal. Bu takımda kimin oynayıp oynamayacağına da kendisi karar veriyor” yanıtını verdi.
Son Dakika › Spor › Pierre Webo: Oynamak İstiyorum - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.