Pierre Webo: Oynamak İstiyorum - Son Dakika
Son Dakika Logo

Pierre Webo: Oynamak İstiyorum

Pierre Webo: Oynamak İstiyorum
11.03.2015 08:33

Fenerbahçe’de bu sezon forvet oyuncularının kötü performansı gündemden düşmezken, ilk 11’e girmekte bir hayli zorlanan Pierre Webo daha fazla forma giymek istediğini söyledi.

Takımın en faydalı, en çalışkan isimlerinden biri olsa da Teknik Direktör İsmail Kartal tarafından son tercih olarak düşünülen Webo geride kalan 23 haftanın değerlendirmesini yaparken çok samimi ve içten konuştu.

“Benim oynamaya ihtiyacım var. Oynamak istiyorum” diyerek formaya olan özlemini dile getiren Webo, “Peki bu durumu, düşüncelerini hocanla paylaştın mı?” sorusuna, “Hayır. Sonuç olarak patron İsmail Kartal. Bu takımda kimin oynayıp oynamayacağına da kendisi karar veriyor” yanıtını verdi.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Pierre Webo: Oynamak İstiyorum - Son Dakika


Advertisement