Galatasaray'ın 3 yıllık anlaşmaya vardığı yıldız oyuncu Lukas Podolski, kulüpler arasında görüşmelerin sürdüğünü ve sarı-kırmızılı takımda forma giymeyi çok istediğini söyledi.
"GALATASARAY'DA OLMAYI ÇOK İSTERİM"
Galatasaray yönetiminin menajerler aracılığıyla 3 yıllık anlaşma sağladığı Lukas Podolski, önceki gün ailesi ile birlikte tatil yapmak için Antalya'nın Kemer ilçesine geldi. Galatasaray Kulübü'nün Arsenal ile yapacağı son görüşmeyi bekleyen Podolski, tatilini yaptığı Antalya'da kulübün resmi televizyonuna açıklamalarda bulundu. Transferi için tarafların görüşme halinde olduğunu ifade eden 30 yaşındaki Alman oyuncu, "Galatasaray'da olmayı çok isterim, umarım olur. Taraftarı çok iyi. İnanılmaz bir taraftar. Sosyal medyadan bana büyük ilgi gösteriyorlar" dedi.
Son Dakika › Spor › Podolski: Galatasaray'da Olmayı İsterim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.