Sarıca: 'Önemli Bir Galibiyet Aldık' - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıca: 'Önemli Bir Galibiyet Aldık'

Sarıca: \'Önemli Bir Galibiyet Aldık\'
31.03.2018 16:00

Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi'nin 23. haftasında Banvit'i 79-64 mağlup eden Beşiktaş Sompo Japan'da başantrenör Ufuk Sarıca, önemli bir galibiyet aldıklarını söyledi.

Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Sarıca, "Hem üst  üste kazanmak hem de moral açısından önemli bir galibiyet aldık. Banvit iyi bir  takım ama akılları Monaco maçında olabilir. Bu gayet doğal. Biz bütün hafta bu  maça konsantre olduk. Çalıştıklarımızı sahada görmek önemliydi. Takımda herkes  elinden geleni yapıyor. Daha iyisini yapabileceklerini de gösterdiler. Banvit'i  ayrıca genç oyunculara süre verdiği için tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.
Siyah-beyazlı oyuncu Kenan Sipahi de ligin en tehlikeli takımlarından  birini yendikleri için mutlu olduklarını aktardı.
Filipovski: "Elimize şanslar geldi ama değerlendiremedik"
Banvit Başantrenörü Sasa Filipovski ise Beşiktaş Sompo Japan'ın daha  etkili taraf olduğunu belirterek, şunları kaydetti:
"Beşiktaş daha iyi olan taraftı. İkinci devrede daha yüksek enerjiyle  oynadık. Elimize şanslar geldi ama değerlendiremedik. Beşiktaş ile mücadele etmek  için daha etkili olmanız gerekiyor, bu kadarı yetmiyor. Şimdi önümüzde Monaco  maçı var, o karşılaşmaya hazır olmak istiyoruz. Beşiktaş'ı tebrik ediyorum."
Banvitli oyuncu Andy Rautins de Beşiktaş Sompo Japan'ın bugün daha  başarılı taraf olduğunu dile getirdi.

Kaynak: Skorer

Son Dakika Spor Sarıca: 'Önemli Bir Galibiyet Aldık' - Son Dakika


Advertisement