Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Perşembe günü sahasında oynadığı Beşikdüzüspor maçını 2-0 kazanarak puanını 52'ye çıkarması Sarı-kırmızılı camiayı sevindirdi.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Futbol Şube Sorumlusu Ekrem Yeşil, futbolcularının maç öncesi verdikleri sözü tutuklarını belirterek, "Sahadan 2-0 galibiyetle ayrılıp puanımızı 52'ye çıkardılar. Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor olarak zirvede kalma amacımızı sürdürüyoruz. Sahamızda oynadığımız Beşikdüzüspor maçının her iki yarısında da sahanın hakimi bizdik. Sonuçta hafta arası maçında rakibimizi 2-0 yenmesini bildik. Çok sevindik. Futbolcularımızı kutluyoruz. Bize maç boyunca destek veren
taraftarlarımıza da teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Spor › Spor Toto 3. Lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.