Türkiye Basketbol 2. Ligi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türkiye Basketbol 2. Ligi

19.11.2014 13:41

Sinpaş Denizli Basket Başantrenörü Çevik: "Tempoyu yakaladığımız dönemlerde iyi basketbol oynamamıza rağmen genel olarak oynadığımız basketboldan memnun değilim"

Türkiye Basketbol 2. Lig'de mücadele eden Sinpaş Denizli Basket'in antrenörü Okan Çevik, "Tempoyu yakaladığımız dönemlerde iyi basketbol oynamamıza rağmen genel olarak oynadığımız basketboldan memnun değilim" dedi.

Çevik, gazetecilere yaptığı açıklamada, geçen hafta sonu oynadıkları Mersin Bşb'yi 84-61 mağlup ederek, galibiyet serisine devam ettiklerini belirtti.

Hedeflerinin 1. Lig'e yükselmek olduğunu vurgulayan Çevik, "Geçen hafta oynadığımız Mersin maçı hedeflerimiz doğrultusunda kazanmamız gereken bir maçtı, kazandık. Çok iyi bir basketbol oynadığımızı söyleyemem. Tempoyu yakaladığımız dönemlerde iyi basketbol oynamamıza rağmen genel olarak oynadığımız basketboldan memnun değilim. Cumartesi günü Kayseri'de oynayacağımız maçın hazırlıklarına devam ediyoruz. Mondi Melikşah Üniversitesi'ni yenerek ligdeki başarımızı devam ettirmek istiyoruz" diye konuştu. - Denizli

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Türkiye Basketbol 2. Ligi - Son Dakika


Advertisement