Fenerbahçe, eski teknik direktörü Vitor Pereira'ya karşı olan davasını kaybetti.
İki sezon önce yaşanan sıkıntıların ardından Portekizli hoca, çalışma şartlarının elinden alındığını gerekçe gösterip ülkesine dönmüş ve ardından FIFA'ya başvurmuştu.
4,5 milyon euroluk açılan davada 1.9 milyon euro ödenmesine karar kılındı. İki tarafın anlaşma sağlaması sayesinde bu miktarda ciddi bir indirim olduğu kaydedildi.
Son Dakika › Spor › Vitor Pereira'ya Tazminat - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.