Samsung'un yeni amiral gemisi modeli olması beklenen Galaxy S6 ile ilgili yeni söylenti haberler geldi. DigiTimes'ta yer alan habere göre Samsung, Galaxy S6 modelinde Qualcomm'un yeni 64-bit çipseti Snapdragon 810'u kullanmaktan vazgeçebilir. Bunun gerekçesi olarak ise, çipsette yaşanan ve henüz çözülemediği söylenen aşırı ısınma sorunları gösteriliyor. Bu sebeple de Samsung'un yeni telefonunda kendi geliştireceği Exynos çipsetine yer vereceği ve eğer Qualcomm tarafındaki aşırı ısınma sorunları düzelirse de daha sonra Galaxy S6'nın Snapdragon 810'lu versiyonunun hazırlanacağı söyleniyor.
Qualcomm tarafı için daha evvel de birçok sorunun olduğuna ve bu sebeple de birçok amiral gemisi modeli telefonun ertelenebileceğine dair söylentiler gelmişti. Daha sonra Qualcomm'dan resmi açıklama gelmiş ve bu iddialar yalanlanmıştı.
Galaxy S6'nın Mart ayında düzenlenecek olan MWC 2015'te görücüye çıkması bekleniyor. Yeni bilgiler geldikçe haberdar edeceğiz.
Samsung Galaxy S6'nın videosu bu mu?
Son Dakika › Teknoloji › Samsung, Galaxy S6'da Snapdragon 810 Kullanmaktan Vazgeçebilir - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.