BURDUR'da İl Jandarma Komutanlığı ve İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri Cumhuriyet Meydanı'nda stant açtı.
Cumhuriyetin ilanının 100'üncü yılı kutlama etkinlikleri çerçevesinde İl Jandarma Komutanlığı ile İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri Cumhuriyet Meydanı'nda stant açtı. Stantlarda jandarma ve emniyet ekiplerinin kullandığı ekipmanlar vatandaşlara tanıtıldı. İl Jandarma Komutanlığı bünyesinde görev yapan iz takip ve asayiş köpekleri vatandaşların ilgi odağı oldu. (DHA)
Son Dakika › Yaşam › Burdur'da Jandarma ve Emniyet Standı Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.