
Çorum il Sağlık Müdürü Ömer Sobacı'nın korona virüs testi pozitif çıktı.
Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde korona virüs testi yaptıran İl Sağlık Müdürü Ömer Sobacı'nın sonucu pozitif çıktı. Evinde karantinaya alınan Ömer Sobacı'nın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. - ÇORUM
Son Dakika › Yaşam › Çorum İl Sağlık Müdürü Sobacı'nın korona virüs testi pozitif çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.