Het is landelijke imkerdag, maar dat betekent niet dat het feest is voor de bijenhouders. Het gaat nog steeds niet goed met de dieren en dat komt vooral door het gebruik van bestrijdingsmiddelen. De imkers weten de oplossing.Bezoek ook onze...
Son Dakika › Yaşam › Het Gaat Nog Steeds Slecht Met Bijen: Het İs Pure Waanzin - Rtv Noord - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.