Het Gaat Nog Steeds Slecht Met Bijen: Het İs Pure Waanzin - Rtv Noord - Son Dakika
Son Dakika Logo

Het Gaat Nog Steeds Slecht Met Bijen: Het İs Pure Waanzin - Rtv Noord

15.07.2014 08:18

Het is landelijke imkerdag, maar dat betekent niet dat het feest is voor de bijenhouders. Het gaat nog steeds niet goed met de dieren en dat komt vooral door het gebruik van bestrijdingsmiddelen. De imkers weten de oplossing.Bezoek ook onze...

Het is landelijke imkerdag, maar dat betekent niet dat het feest is voor de bijenhouders. Het gaat nog steeds niet goed met de dieren en dat komt vooral door het gebruik van bestrijdingsmiddelen. De imkers weten de oplossing.Bezoek ook onze...

Kaynak: DailyMotion.com

Son Dakika Yaşam Het Gaat Nog Steeds Slecht Met Bijen: Het İs Pure Waanzin - Rtv Noord - Son Dakika


Advertisement