Kütahya'nın Emet İlçe Emniyet Müdürü Gökhan Yıldırım ve polis memurları Polis Haftası sebebiyle şehitlik ziyaretinde bulundu.
Şehit polislerin mezarı başında dua eden Emniyet Müdürü Gökhan Yıldırım ve Polis Memurları, şehit polislerin yanı sıra askerleri de unutmadı. Emniyet Müdürü Gökhan Yıldırım, beraberinde komiser ve polis memurları ile birlikte şehit askerlerin de kabirlerini ziyaret ederek dua ettiler. - KÜTAHYA
Son Dakika › Yaşam › İlçe Emniyet Müdürü ve Polislerden Şehitlik Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.