Personele Hizmet İçi Eğitim Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Personele Hizmet İçi Eğitim Verildi

Personele Hizmet İçi Eğitim Verildi
23.01.2019 12:39

Bilecik Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından kurum personeline hizmet içi eğitim verildi.

Bilecik Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından kurum personeline hizmet içi eğitim verildi.

Bilecik Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda yapılan eğitime Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Mustafa Budak da katılarak eğitimin önemine değindi. Budak, "2019 yılında gerçekleştirilmesi planlanan yatırım programlarının en verimli şekilde yürütülmesi, iş süreçlerinin aksamadan devam etmesi ve uygulamada birlikteliğin sağlanması amacıyla personele hizmet içi eğitimi düzenledik. Personelimize ve bizlere yararlı olacağını düşünüyorum" dedi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yaşam Personele Hizmet İçi Eğitim Verildi - Son Dakika


Advertisement