Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım, Nisan ayı Yüksek Divan Kurulu toplantısında çarpıcı açıklamalarda bulundu. ' 2-3 teknik adamla görüşüyoruz. Mayıs ayında tüm transferlerimizi bitireceğiz. Gelecek sezon da şampiyon olacağız ' diye iddialı konuştu. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Yüksek Divan Kurulu Nisan ayı olağan toplantısında sarı lacivertli taraftarlara müjde verirken, flaş açıklamalarda da ...
Son Dakika › Yaşam › Transfer Müjdesi Yıldırım'dan Geldi! Mayıs Ayında... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.