Düzce Birinci Organize Sanayi Bölgesinde yer alan ve otomobil sektöründe üretim yapan fabrika işçileri öğleden sonra iş bırakma eylemi yaptı. Düzce'de otomotiv sektörüne dayalı rot üreten fabrikada işçiler iş bırakma eylemi yaptı. Çok sayıda işçinin katıldığı eylemde işçiler, sendikanın işveren ile gerçekleştirdiği sözleşme sonrasında kendilerini sattıklarını iddia etti. İşçiler fabrika önünde oturma eylemi gerçekleştirdi. Sık sık alkışlarla protesto eden işçiler; "sendika istifa" sloganları attı.
Son Dakika › Yaşam › Yapılan Zamların Az Olduğunu İddia Eden İşçiler İş Bıraktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.