15 Şubat Eylemleri ve gösterileri Belediye'ye yaramadı!...
Batman Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü, 6 adet trafik lambasını yeniledi.
15 Şubat Abdullah Öcalan'ın yakalanış yıldönümü nedeniyle kentte çıkan olaylarda trafik lambaları zarar gördü. Kullanılamaz hale gelen 6 adet trafik lambası, Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü tarafından yenilendi. Elektrik tesisatlarının onarıldığını ve lambaların yenilendiğini söyleyen ekipler "toplumsal olaylarda zarar gören lambaları yeniledik. Kentin farklı noktalarında bulunan 6 adet trafik lambası, hafta sonu ilimizde yaşanan eylemlerde zarar görmüştü. Kırılan ve kullanılamaz hale gelen lambaları, depodaki yeni lambalarla yeniledik. Elektrik tesisatlarının ise bakım-onarımını yaptık" açıklamasını yaptı.
Son Dakika › Yerel › '15 Şubat' Gösterilerinde En Çok Zararı Belediye Gördü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.