24 Ağustos Akşehir Onur Günü, Akşehir Belediyesi tarafından düzenlenen etkinliklerle kutlandı.
Atatürk Anıtı'na konulan çelenkle başlayan program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla devam etti.
Akşehir Belediye Başkanı Abdülkadir Oğul, törende yaptığı konuşmada, günün önemine vurgu yaparak, Akşehir'in, milli mücadele döneminde 9 ay 10 gün boyunca garp cephesi olarak önemli bir merkezi konumda bulunduğunu söyledi.
Tören sonunda Akşehir Belediye İş Merkezi'nde, Akşehir Belediyesi'nin bu yıl 1'incisini düzenlediği açık satranç turnuvasının ve hazırlıkları tamamlanan Nasreddin Hoca Uygulama Merkezi'nin açılışları da yapıldı.
Muhabir: Bayram Uygun
Yayıncı: Rıfat Yerlikaya - KONYA
Son Dakika › Yerel › 24 Ağustos Akşehir Onur Günü, Törenle Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.