76 Yıılık Dut Ağacı Kış Mevsiminde Meyve Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

76 Yıılık Dut Ağacı Kış Mevsiminde Meyve Verdi

76 Yıılık Dut Ağacı Kış Mevsiminde Meyve Verdi
29.12.2015 14:18

Bursa’da 76 yılık dut ağacı kış mevsiminde meyve verdi.

Bursa'da 76 yılık dut ağacı kış mevsiminde meyve verdi.

Bursa Osmangazi ilçesi Yahşibey Mahallesinde Tevif Altan Şarlı'ya (70) ait bahçede bulunan 76 yıllık dut ağacı kış mevsiminde meyve verdi. Yaz aylarında meyve veren dut ağacının bu mevsimde meyve vermesi görenleri hayrete düşürüyor. Yaprakları olmayan ağaçta seyrek halde bulunan dutlar yerlere düşmeye başladı. Daha önce böyle bir şeyle karşılaşmadığını belirten bahçe sahibi Şarlı, "Bu ağaç 76 yıldır bahçemde duruyor. Daha önce böyle bir şeyle hiç karşılaşmadık. İlk defa oluyor. Bizde çok şaşırdık. Dutlar düşmeye başladı" dedi. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel 76 Yıılık Dut Ağacı Kış Mevsiminde Meyve Verdi - Son Dakika


Advertisement