AK Parti Bilecik Gençlik Kolları Teşkilatı Sosyal Politikalar ve Yerel Yönetimleri biriminden oluşan heyet, Belediye Başkanı Selim Yağcı'yı makamında ziyaret etti.
Belediye Başkanı Selim Yağcı, ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, AK gençlere teşekkür etti. Ziyarette Bilecik hakkında istişareler gerçekleşirken AK Gençler, çalışmaları hakkında Başkan Yağcı'ya brifing verdi. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Ak Gençlerden Başkan Yağcı'ya Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.