Ar-Ge ve İnovasyon Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ar-Ge ve İnovasyon Toplantısı Yapıldı

27.02.2016 11:27

Erzincan Millî Eğitim Müdürlüğü ve Erzincan Üniversitesi arasında 2015 yılında imzalanan protokol çerçevesinde; İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi Bölümü Öğretim üyeleri ile Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi arasında “ Ar-Ge ve İnovasyon” konusunda toplantı yapıldı.

Erzincan Milli Eğitim Müdürlüğü ve Erzincan Üniversitesi arasında 2015 yılında imzalanan protokol çerçevesinde; İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nden Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi Bölümü Öğretim üyeleri ile Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi arasında " Ar-Ge ve İnovasyon" konusunda toplantı yapıldı. Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleşen bu organizasyona, İl Milli Eğitim Müdürü Aziz Gün, Erzincan Üniversitesi'nden Doç. Dr. Haydar Efe, Yrd. Doç. Dr. Salih Polater, Yrd. Doç.Dr. Hamza Tosun, Öğretim Görevlisi Serpil Keser ve İl Milli Eğitim Şube Müdürü Hasan Güneş ile müdürlüğü proje ekibi katıldı. Toplantıda önümüzdeki dönemlerde uygulanmak için ortak proje konuları, okullara yönelik seminer ve konferans çalışmaları görüş paylaşımı yapıldı. - ERZİNCAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ar-Ge ve İnovasyon Toplantısı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement