Aydın Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla Aydın genelinde düzenlediği iftar yemeklerini Didim'de gerçekleştirmeye başladı.
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla Didim Kent Meydanında iftar çadırı kurdu. Ramazan ayının ilk iftarına Didimliler büyük ilgi gösterdi. Kent meydanına iki ayrı yerde iftar yemeği dağıtılırken kurulan masalarda ise akşam ezanının okunmasının ardından oruç tutanlar iftarlarını açtı. Aydın Büyükşehir Belediyesince il genelinde yapılan iftar yemeği dağıtımının Didim ve mahallelerinde de süreceği öğrenilirken, ilk gün 500'e yakın kişiye yemek dağıtıldı. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Aydın Büyükşehir Didim'de İftar Çadırı Kurdu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.