Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün'ün, Tosya Organize Sanayi Bölgesi'nin (OSB) açılışını yapacağı bildirildi.
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB) Kastamonu Şube Müdürü Nevzat Erol, düzenlediği basın toplantısında, Bakan Ergün'ün 5 Eylül'de Kastamonu'da olacağını belirtti.
Erol, Bakan Ergün'ün Tosya OSB'nin açılışını yaptıktan sonra il merkezindeki Kastamonu İş Geliştirme Merkezi'nin (İŞGEM) temel atma törenine katılacağını söyledi.
Nevzat Erol, Bakan Ergün'ün Ahşap Fuarı'nın açılışında da yer alacağını kaydetti.
Muhabir: Özkan Beyer/Sinan Özmüş
Yayıncı: Nurhan Çorlu - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Bakan Ergün, Tosya Osb'nin Açılısını Yapacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.