Balıkesir'de özel bir ilköğretim okulunun birinci sınıf öğrencileri, Balıkesir İtfaiye Müdürlüğü'nü ziyaret etti.
Görevli personeller eşliğinde, yangın ve benzeri durumlarda, nasıl korunmaları ve hareket etmeleri gerektiği konularında bilgi alan öğrenciler, itfaiye araçlarına bindiler.
Yangınlarda kullanılan araç ve ekipmanları öğrencilere tanıtan görevliler, hangi durumda itfaiyenin aranacağını ve yardım isteneceği konusunda da öğrencileri bilgilendirdiler.
İtfaiye Müdürü Vehbi Yörük, ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek,
"Öğrenciler için de çalışan personel için de oldukça keyifli bir ziyaret oldu" dedi.
Muhabir: Seyhan Kırıcı
Yayıncı: Zafer Akpınar - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Balıkesir'de Birinci Sınıf Öğrencileri, İtfaiye Müdürlüğünü Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.