Balıkesir'in Bandırma ilçesinde, Otizmle Kardeşlik Derneği yöneticileri Bandırmaspor Kulübü'nü ziyaret etti.
Otizmle Kardeşlik Derneği, 2 Nisan Dünya Otizm Gününde düzenleyecekleri programa Bandırmaspor Kulübü'nü davet etti. Kulüp yönetimi, gecede açık artırmaya çıkarılmak üzere tüm futbolcuların imzaladığı top ve 10 atkıyı derneğe verdi. Kulüp Başkanı Erhan Elmastaş, "Otizm Allah'ın verdiği, kulların da sahip çıkması gereken bir durumdur. Biz de Bandırmaspor olarak imkanlarımız dahilinde destek olmak istedik. Otistik çocuklarımız ve aileleri kendi evimizde oynadığımız bütün maçlara ücretsiz girebilirler" dedi. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Bandırmaspor'dan Otizme Destek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.