Bartın Belediyesi suyun tasarruflu kullanılması konusunda vatandaşlara çağrıda bulundu.
Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, yaz mevsiminde beklenen yağışların olmaması ve hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle su kaynaklarında azalma meydana geldiği belirtildi.
Açıklamada, su kaynaklarındaki azalmanın, mahallelerde bulunan kavşak suyu çeşmelerinde izdihama yol açtığı ifade edilerek, ev ve iş yerlerinde kullanılan şebeke suyunun bağ, bahçe sulama, halı, kilim ve araç yıkama gibi işlerde fuzuli olarak harcanmaması, kavşak suyundan istifade etmek isteyenlerinde tüketebilecekleri kadar su almaları istendi.
Muhabir: Selim Bostancı/Sinan Özmüş
Yayıncı: Tarkan Demir - BARTIN
Son Dakika › Yerel › Bartın Belediyesi'nden Su Tasarrufu Çağrısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.