Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) YGS-5 ve YGS-6 puan türünde Türkiye 8.'si olan Nazilli Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencisi Taner İçöz, Nazilli Kaymakamı Mehmet Okur'u makamında ziyaret etti.
Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Ercan, Nazilli Öğretmen Lisesi Müdürü Ali Çomruk ve ailesi ile birlikte ziyareti gerçekleştiren İçöz'e, Kaymakam Okur tarafından dizüstü bilgisayar hediye edildi.
Ziyarette konuşan Okur, elde ettiği başarıyla, ilçenin ismini duyurduğu için İçöz'e teşekkür borçlu olduklarını kaydetti.
Türkiye 8.'si öğrenci Taner İçöz ise planlı çalışma sonucunda başarıyı yakaladığını, bu başarısında öğretmen ve ailesinin de katkısı bulunduğunu aktardı.
Muhabir: Bahattin Albayrak/ Gökmen Şireci/ Binnaz Ersoy
Yayıncı: Ramazan Ercan - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Başarılı Öğrenci Dizüstü Bilgisayarla Ödüllendirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.