Başkan Fadıloğlu Sağlık Çalışanlarının Tıp Bayramını Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Fadıloğlu Sağlık Çalışanlarının Tıp Bayramını Kutladı

15.03.2012 15:40  Güncelleme: 16:08

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısı ile sağlık çalışanlarını ziyaret ederek, bayramlarını kutladı ve karanfil dağıttı.

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısı ile Şehitkamil Devlet Hastanesi ve 25 Aralık Devlet Hastanesinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret ederek, bayramlarını kutladı ve karanfil dağıttı.

Şehitkamil Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ömer Aykut'u makamında ziyaret eden Başkan Rıdvan Fadıloğlu, burada yaptığı konuşmada, sağlık sektöründe görev yapan tüm sağlıkçıların bu özel günlerini kutladığını ve temsilen Şehitkamil Devlet Hastanesi ile 25 Aralık Devlet Hastanesini ziyaret ettiğini ifade etti.

Fadıloğlu, şunları kaydetti:

"Gönül isterdi ki bütün tıp çalışanlarımızı tek tek ziyaret edelim. Ama bu imkan olmadığı için, bizler temsilen Şehitkamil ilçemiz sınırlarında bulunan Şehitkamil Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Ömer Aykut'u ve diğer çalışanlarımızı ziyaret ettik. Buradan Sağlık Müdürlüğümüz ve başhekimimiz nezdinde bütün tıp Sektöründe görev yapan arkadaşlarımızın Tıp Bayramı'nı kutlar sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir ömür temenni ederim."

Şehitkamil Devlet hastanesi Başhekimi Dr. Ömer Aykut ise nazik ziyaretinden dolayı Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu'na teşekkür etti.

- GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Başkan Fadıloğlu Sağlık Çalışanlarının Tıp Bayramını Kutladı - Son Dakika


Advertisement