Başkan Fakıbaba'dan Hasta Ziyareti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Fakıbaba'dan Hasta Ziyareti

Başkan Fakıbaba\'dan Hasta Ziyareti
25.03.2012 17:39

Şanlıurfa Belediye Başkanı Dr.

Şanlıurfa Belediye Başkanı Dr. Ahmet Eşref Fakıbaba, Balıklıgöl Devlet Hastanesi'nde yatan hastaları ziyaret ederek karanfil dağıttı.

Balıklıgöl Devlet Hastanesi'nde hastaları ziyaret eden Başkan Fakıbaba, hastalara karanfil dağıttı. Belediye başkanı olmadan önce uzun yıllar boyunca başhekimlik görevi yaptığı hastanede birçok anısının yer aldığını belirten Fakıbaba, "Hastaları birer birer ziyaret edip onlara karanfil dağıtmaktan çok mutluyum. Bu hastanenin yer köşesinde ayrı bir anımız var. Ancak Balıklıgöl Devlet Hastanesi'nin başhekimi ve personelini tebrik ediyorum. Hastane oldukça temiz. Personelleri güler yüzlü. Göreve geldiğim

günden bu yana rutin olarak gerçekleştirmeyi planladığımız ziyaretin birisini yapıyoruz. Odalarda, koridorlarda ve bahçede karşılaştığımız hasta ve hasta yakınlarıyla sohbet edip onlara geçmiş olsun dileklerinde bulunuyorum" dedi.

Hasta, hasta yakınları ve çalışanlar, ziyaretten dolayı Fakıbaba ve beraberindekilere teşekkür ettiler. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Fakıbaba'dan Hasta Ziyareti - Son Dakika


Advertisement