Başkan Okay: "Halkımız İçin Çabalıyoruz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Okay: "Halkımız İçin Çabalıyoruz"

Başkan Okay: "Halkımız İçin Çabalıyoruz"
01.10.2013 19:15

Salihli Belediye Başkanı Mustafa Uğur Okay, Fen İşleri Müdürü Hikmet Erginbaş ile birlikte gazetecilere çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Salihli Belediye Başkanı Mustafa Uğur Okay, Fen İşleri Müdürü Hikmet Erginbaş ile birlikte gazetecilere çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Şehir turunda konuşan Salihli Belediye Başkanı Mustafa Uğur Okay, "Sarıpınar Mahallesi kavşak düzenleme yol ve kaldırım çalışmaları, Gümüşçayı rekreasyon alanının güney bölümünde yapımına başlanan semt sahası yine aynı bölgede yapım hazırlıkları sürdürülen kafeterya ve dinlenme alanı, Yerliler camisi ve Kurtuluş camisinde yürütülen yenileme bakım onarım çalışmaları şu anki çalışmalarımızdan bazıları. Öte yandan Park Caddesi üzerinde restorasyonu süren Müdire Hanım Evi'nde çalışmalar son hızla devam ediyor. Buradaki çalışmaları kısa sürede tamamlayıp halkımızın hizmetine açacağız." dedi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Okay: 'Halkımız İçin Çabalıyoruz' - Son Dakika


Advertisement