Başkan Tuna Regaip Kandili'ni Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Tuna Regaip Kandili'ni Kutladı

Başkan Tuna Regaip Kandili\'ni Kutladı
15.05.2013 14:27  Güncelleme: 14:29

Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, tüm İslam aleminin Regaip kandilini kutladı.

Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, tüm İslam aleminin Regaip kandilini kutladı.

Regaip kandili dolayısıyla yaptığı açıklamada, manevi değerlerin milletlerin birlik ve beraberliğinin korunmasında en önemli etkenlerden olduğuna dikkat çeken Tuna, "Regaip kandili ile birlikte bolluk, bereket, iyilik ve sevginin kalbe dolduğu üç aylara ulaşmış ve 11 ayın sultanı Ramazan'ın gölgesini üzerimizde hissetmiş bulunuyoruz. Hiç şüphesiz ki, toplum olarak manevi duygularımızı daima ön planda tutmalıyız. İçinde bulunduğumuz şartları göz önünde bulundurursak daha fazla paylaşmaya, daha fazla güç birliğine ihtiyacımızın olduğu önemli bir gerçektir. Bu gece her zamankinden daha fazla Allah'a yaklaşma gayretinde bulunulması gerekir. Bu geceler insanlarımızın var olan huzur ve beraberliğimizi pekiştirmek için birer vesiledir. Manevi duyguların üst seviyelere yükseldiği bu kutsal gecede, yapılacak tüm dualar diliyorum ki ailelerimiz, milletimiz, ülkemizin dirliği adına kabul olur" dedi. - MERSİN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Tuna Regaip Kandili'ni Kutladı - Son Dakika


Advertisement