Kartepe Belediye Başkanı Hüseyin Üzülmez, geçirdikleri rahatsızlıklar sonrası hastanelerde tedavileri süren hasta hemşerilerini ziyaret ederek moral vermeye devam ediyor.
Kartepe Belediye Başkanı Hüseyin Üzülmez, hasta ziyaretlerini sürdürdü. Hastanede yatan hemşehrilerini tek tek ziyaret eden Başkan Üzülmez, acil şifa dileklerinde bulundu. Şifa bekleyen tüm hastalara acil şifalar dileyen Başkan Üzülmez, hasta ailelerine ihtiyaç duydukları konularda yardımcı olmak adına üzerlerine düşeni her zaman yapmaya hazır olduklarını da belirtti.
Hastalar ve yakınları da başkana moral veren ziyareti için teşekkür ettiler. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Başkan Üzülmez, Hastalara Moral Veriyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.