Basketbol: Türkiye İkinci Ligi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Basketbol: Türkiye İkinci Ligi

01.02.2013 17:39

Türkiye Basketbol İkinci Ligi'nde Bandırma Kırmızı, deplasmanda Gelişim Koleji'ni 72-71 yendi.

Türkiye Basketbol İkinci Ligi'nde Bandırma Kırmızı, deplasmanda Gelişim Koleji'ni 72-71 yendi.

Gelişim Koleji Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk periyodunu 24-19 önde tamamlayan rakibi karşısında toparlanan Gelişim Koleji devreyi 36-32 üstün bitirdi.

Üçüncü periyotta farkı 7 sayıya kadar (47-40) çıkaran rakibi karşısında son bölümde üstünlüğü ele geçiren Bandırma Kırmızı periyodu 56-52 önde tamamladı.

Son 14 saniyesine 71-71 eşitlikle girilen müsabakada Bandırma Kırmızı Yiğitcan Turna'nın faul atışından bulduğu sayıyla karşılaşmadan 72-71 galip ayrıldı.

Muhabir: Ali Korkmaz

Yayıncı: Ufuk Kırabalı - İZMİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Basketbol: Türkiye İkinci Ligi - Son Dakika


Advertisement