Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığınca bu yıl 12. düzenlenen "Sanayide Enerji Verimliliği Proje Yarışması"nda (SENVER) Batman TÜPRAŞ Rafinerisi'nin birinci olduğu bildirildi.
TÜPRAŞ'tan yapılan yazılı açıklamada, TÜPRAŞ'ın dört rafinerisinde geliştirilen 14 proje ile katıldığı belirtilerek SEVAP-2 kategorisinde 2 bileşenle katılan Batman Rafinerisi'nin birincilik ödülüne layık görüldüğü kaydedildi.
Açıklamada, birincilik ödülünü TÜPRAŞ Batman Müdürü Hadi Erbeyoğlu'nun Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız'dan aldığı belirtildi.
- BATMAN
Son Dakika › Yerel › Batman Tüpraş'a Birincilik Ödülü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.