Kahramanmaraş'ı ilk maçında 3-0 yenerek bir üst tura çıkmayı elde eden Batman Üniversitesi Çim Hokeyi Takımı, oynadığı diğer maçlarda da galip gelerek grubunda 1.lige çıkmayı elde eden takımlar arasında yer aldı.
Üniversite takımının kazanmış olduğu bu başarıdan sonra Batman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Abdüsselam Uluçam teknik kadro ve oyuncuları tebrik ederek takıma 1.ligde başarılar diledi.
Son Dakika › Yerel › Batman Üniversitesi Hokey Takımı 1.Ligde - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.