Bergama Belediyespor'da 4 İmza - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bergama Belediyespor'da 4 İmza

17.06.2015 13:52

Spor Toto 3. Lig ekibi Bergama Belediyespor iç transfer görüşmelerinde 4 oyuncuyla anlaşma sağladı.

Spor Toto 3. Lig ekibi Bergama Belediyespor iç transfer görüşmelerinde 4 oyuncuyla anlaşma sağladı.

Bergama Belediyespor'da anlaşma sağlanan teknik direktör Adnan Özbağcı'nın raporu doğrultusunda çalışmalara başlayan transfer komitesi, sözleşmesi sona eren futbolculara öncelik vererek görüşmelere başladı. Yapılan görüşmeler sonrası futbolcular Kemal Mercan, Bilal Niyaz, Tuncer Baysal ve Gökhan Çetinus ile ikişer yıllık sözleşme imzaladı.

Bergama Belediyespor'un mütevazi bütçe ile transfer politikası izlediğini, oluşturulacak olan kadronun 3. Lig'de başarıyı yakalayacağını inandıklarını belirten kulüp başkanı Ahmet Bayram, "4 futbolcumuzla anlaşmaya vardık. Gelecek günlerde bu sayı artacak. Takımımızı en üst noktalara taşımak için elimizden geleni yapacağız" dedi.

Futbolcular da takımda kalmaktan mutlu olduklarını ifade etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bergama Belediyespor'da 4 İmza - Son Dakika


Advertisement