Batman'ın Beşiri İlçe Emniyet Amirliği personeli, Türk Kızılayı'na kan bağışında bulundu.
İlçe Emniyet Amirliği personeli, Türk Kızılayı'na kan bağışında bulundu. İlçe Emniyet Amiri Mustafa Şevik, personellerinin örnek bir davranışta bulunarak kan bağışı yaptığını, ilçe halkını da kan bağışı yapmaya davet etti.
Vatandaşların kan bağışında bulunması için broşürler dağıtıldı, belediyeden anons yapıldı.
- BATMAN
Son Dakika › Yerel › Beşiri'de Polis Kan Bağışında Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.