Beyşehir'de Jandarma Personeline Obezite Semineri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beyşehir'de Jandarma Personeline Obezite Semineri

Beyşehir\'de Jandarma Personeline Obezite Semineri
30.06.2014 14:09

Konya’nın Beyşehir ilçesinde, Jandarma ve Askerlik Şubesi Başkanlığı’nda görevli askerler ile rütbeli personele obezite ve sağlıklı yaşam konusunda eğitim semineri verildi.

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, Jandarma ve Askerlik Şubesi Başkanlığı'nda görevli askerler ile rütbeli personele obezite ve sağlıklı yaşam konusunda eğitim semineri verildi.

Beyşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü ile Beyşehir Devlet Hastanesi işbirliği ile Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen "Türkiye Sağlıklı Beslenme ve Hareketli Hayat" programı çerçevesinde Beyşehir Jandarma Komutanlığı'nda sağlıklı yaşam ile çağın hastalığı olan obeziteyle ilgili seminer verildi.

Beyşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar ve Obezite ile Mücadele Birimi Hemşiresi Kadriye Şahin Akduman ve Beyşehir Devlet Hastanesi'nde görevli Diyetisyen Yasemin Turgut tarafından verilen eğitim seminerinde sağlıklı beslenmenin önemine vurgu yapıldı. Katılımcılara obeziteden kaynaklanan hastalıklar hakkında da bilgiler verilirken, sunumlarda askeri personele obezitenin nasıl tedavi edileceği, kalori hesabı ve günlük kalori miktarları konuları anlatıldı. Seminerde, obeziteye yakalanmamak için hareketli yaşamın önemine işaret edildi. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Beyşehir'de Jandarma Personeline Obezite Semineri - Son Dakika


Advertisement