Beyşehir'de, bisikletli asayiş timleri ilçe merkezinde hizmet vermeye başladı.
Karayolları Güvenliği ve Trafik Haftası dolayısıyla oluşturulan trafik kortejinin önünde eskortluk yapan bisikletli polis timleri görenlerin ilgisini çekti.
Polisler, Beyşehir Gölü kıyısındaki Vuslat Parkı'nda görev yapacak.
Beyşehir İlçe Emniyet Müdürü Serdar Şahin, bisikletli polis timleriyle parkları kullanan ilçe halkının kendini daha güvende hissedeceğini belirterek, "Olay olmadan söz konusu timlerle parklarda asayişi sağlamaya çalışacağız" dedi.
Son Dakika › Yerel › Beyşehir'de Parklarda Bisikletli Polis Dönemi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.