Beyşehir Gölü kıyısında uzun yıllardır atıl vaziyette bekleyen ve görüntü kirliliği yaratan eski bir bina, tanıtım ve ziyaretçi merkezi haline dönüştürülecek.
Beyşehir Milli Parklar Şefi Mehmet Şener, gazetecilere yaptığı açıklamada, göl kıyısında atıl durumda bulunan binanın tanıtım ve ziyaretçi merkezi haline dönüştürüleceğini belirtti.
Şener, binanın halen projelendirme aşamasında olduğunu, onarım ve tadilatın ardından güzel bir tanıtım ve ziyaretçi merkezi olacağını kaydetti.
Muhabir Şeref Yaşar/ Sayed Khodaberdi Sadat
Yayıncı: Metin Bolat - KONYA
Son Dakika › Yerel › Beyşehir'e Tanıtım ve Ziyaretçi Merkezi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.