Bilecik Belediyesi Trafik Problemini Çözmek İçin Bina Yıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilecik Belediyesi Trafik Problemini Çözmek İçin Bina Yıktı

Bilecik Belediyesi Trafik Problemini Çözmek İçin Bina Yıktı
03.08.2012 13:17

Bilecik'te her geçen gün artan trafik sorununu çözmek için belediye ekipleri, kavşak noktasındaki tek katlı binayı yıktı.

Bilecik'te her geçen gün artan trafik sorununu çözmek için belediye ekipleri, kavşak noktasındaki tek katlı binayı yıktı.

Dedeoğlu Caddesi istikametinde bulunan tek katlı bina belediye tarafından istimlak edildikten sonra yıkıldı. Geçiş ve yol bağlantıların kavşak noktasında bulunan ev yıkıldıktan sonra araçların gelişi, gidişi, sürücülerin görüş mesafeleri ve yol bağlantıları daha rahat hale geldi. Belediye yetkilileri, binanın yıkılmasıyla sürücülerin görüş açılarının daha da arttığına dikkat çekerek, trafik akışı hızlandığını ve ilerleyen günlerde bahse konu yere güzel kavşak bir noktası yapacaklarını bildirdiler. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bilecik Belediyesi Trafik Problemini Çözmek İçin Bina Yıktı - Son Dakika


Advertisement