Bilecik'te çevresel duyarlılığı artırmak, çevre koruma bilincini oluşturmak amacıyla, bütün okullarda bitkisel atık yağ ve atık pil toplama yarışması düzenleneceği bildirildi.
Bilecik Belediyesi'nden yapılan açıklamada, düzenlenecek yarışmada, öğrenciler evlerinde biriktirdikleri atık yağ, atık pil ve mavi kapakları özel atık kutularında toplayarak okula teslim edecekleri belirtildi.
Yarışmada, en fazla atık yağ ve pil toplayan ilk üç okula bilgisayar, masa tenisi takımı ve yazıcı ödül olarak verileceği belirtilen açıklamada düzenlenen yarışma sayesinde öğrencilerin, çevreye olan duyarlılığının arttırılmasının amaçlandığı bildirildi.
Muhabir: Mehmet Candikmen/ Mesut Tankulu
Yayıncı: Mürsel Çetin - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Bilecik'te, 'Bitkisel Atık Yağ ve Atık Pil Toplama' Yarışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.