Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası'nca (TSO) "K" yetki belgesi verilebilecek.
Bingöl TSO Başkanı Erkan Çalbay, yaptığı açıklamada, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) arasında imzalanan protokol kapsamında daha önce "K" yetki belgesi konusunda yetkilendirildiklerini hatırlatarak, 9 Temmuz'dan itibaren sürücülerin belgelerini odadan alabileceğini söyledi.
Bu belge için bir dilekçeyle TSO'ya başvuruda bulunulması gerektiğini ifade eden Çalbay, şöyle konuştu:
"Verilen yetki kapsamında odamız gerekli personel istihdamını ve teknik donanımı tamamladı. 9 Temmuz'dan itibaren ihtiyaç duyulan K yetki belgesini vermeye başlayacağız. Bingöl'e hayırlı olsun. Bunda emeği geçen başta Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz olmak üzere herkese teşekkür ederiz." - Bingöl
Son Dakika › Yerel › Bingöl Tso, 'K' Yetki Belgesi Verecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.