Bolu Belediyesi Başkan Yardımcısı Davarcıoğlu Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bolu Belediyesi Başkan Yardımcısı Davarcıoğlu Açıklaması

06.06.2012 13:40

Bolu Belediyesi Başkan Yardımcısı Emine Davarcıoğlu, belediye bünyesinde bulunan 209 kişinin 2011 yılı 1.dönem sendika ikramiyelerinin Perşembe günü ödeneceğini söyledi.

Bolu Belediyesi Başkan Yardımcısı Emine Davarcıoğlu, belediye bünyesinde bulunan 209 kişinin 2011 yılı 1. dönem sendika ikramiyelerinin Perşembe günü ödeneceğini söyledi.

Davarcıoğlu AA muhabirine, şehrin imarında, güzelleşmesinde, gelecek nesillere daha iyi bir kent bırakılmasında emeği geçen belediye çalışanlarının emeklerinin karşılığının verildiğini ve verilmeye devam edileceğini bildirdi.

İkramiyeler konucunda çalışmaların devam ettiğini vurgulayan Davarcıoğlu,

"Belediye bünyesinde bulunan 209 kişinin 2011 yılı 1. dönem sendika ikramiyeleri Perşembe günü ödenecek. 209 kişiye yaklaşık 195 bin lira ödenecek. Emeklerinden dolayı herkese teşekkür ediyorum" dedi.

Muhabir: Emin Gürbüz

Yayıncı: Kemal Kaymak - BOLU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bolu Belediyesi Başkan Yardımcısı Davarcıoğlu Açıklaması - Son Dakika


Advertisement