Bolu'da Gaziler Günü Kutlamaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bolu'da Gaziler Günü Kutlamaları

19.09.2013 16:01

Bolu’da gaziler günü çeşitli etkinliklerle kutlandı

Bolu'da gaziler günü çeşitli etkinliklerle kutlandı.

19 Eylül Gaziler günü nedeniyle Anıtpark'ta bit tören düzenlendi. Törene, Bolu Valisi İbrahim Özçimen, Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, Bolu Milletvekilleri Ali Ercoşkun, askeri personel, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, gaziler ve vatandaşlar katıldı.

Törende Atatürk anıtına çelenk konulmasının ardından Muharip Gaziler Derneğini ziyaret eden Vali Özçimen ve beraberindekiler, burada gazilerin dertlerini dinledi.

Daha sonra güneydoğu gazisi Hüseyin Aydın'ı ziyaret eden Vali Özçimen, Belediye Başkanı Yılmaz, ve askeri personel, burada gazinin ailesi ile sohbet etti. Ziyaret esnasında Gazinin kızı Betül Aydın'a hediye takdim eden Özçimen, gazi ailelerinin çok büyük sıkıntı ve zahmetler çektiğini bu nedenle onlara gereken önemin verilmesini söyledi.

Daha sonra, Gaziler adına Uğur Mumcu parkında bir yemek verildi. - Bolu

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bolu'da Gaziler Günü Kutlamaları - Son Dakika


Advertisement