Yeniçağa'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki aileden 5 kişi, hastanede tedavi altına alındı.
Bolu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinden yapılan yazılı açıklamada, Yeniçağa Camiatik Mahallesi Sultan Reşat Caddesi'nde bulunan 4 katlı apartmanın 3'üncü katında oturan Aynur(21) ve Öznur Acar(20) ile yine aynı cadde üzerinde bulunan 4 katlı apartmanın 2'inci katında ikamet eden Fatma(29), Eren(5) ve Enes Dökmeci'nin (3) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği bildirildi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalelerinin ardından Gerede Devlet Hastanesi'ne kaldırılan 5 kişinin daha sonra Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi ve Kadın Doğum ve Çocuk Ünitesi Acil servislerinde tedavi altına alındığı ifade edildi.
Kaldırıldıkları hastanelerde tedavileri devam eden 5 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. - BOLU
Son Dakika › Yerel › Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.